Aanpak

De basis van onze dienstverlening is gericht op onze kernprincipes dat de klant centraal staat en dat wij toegevoegde waarde voor u willen creëren.

 

Klant staat centraal:

Bij ons staat u als klant centraal. Dat betekent dat u het volgende van ons kunt verwachten:

Heldere communicatie

Wij streven ernaar om altijd binnen 48 uur te reageren op uw vragen en/of opmerkingen. Dat betekent dat wij indien vereist binnen 48 uur inhoudelijk zullen reageren dan wel binnen 48 uur zullen aangeven, wanneer wij uw vraag zullen beantwoorden. Heldere communicatie houdt bij ons ook in dat wij graag bij u op gesprek komen. Tevens vinden wij het erg belangrijk om te weten welke wensen u heeft als ondernemer.

Wij willen transparant zijn in onze communicatie en willen verwachtingen daarom afgestemd hebben op beide partijen, zodat misverstanden tot een minimum beperkt blijven.

Advies op maat

Wij kijken altijd naar de voor u meest optimale fiscale, juridische en financiële mogelijkheden. Hierbij denken we graag met u mee over uw toekomstplannen en in hoeverre uw financiële, juridische en financiële situatie hierop aangepast moet worden.  

Persoonlijk contact

Advies is mensenwerk en daarom is persoonlijk contact één van onze kernwaarden. Wij komen daarom graag bij u langs en nemen dan ook uitgebreid de tijd voor u. Na het verrichten van bijvoorbeeld een aangifte behoort een afsluitend gesprek daarom ook standaard tot onze dienstverlening.

 

Toegevoegde waarde:

Wij willen waarde voor uw onderneming creëren door met u mee te denken en u optimale oplossingen voor uw fiscale en financiële positie te presenteren.

Veelzijdig

Ons brede ervaring maakt het mogelijk om rekening te houden met alle mogelijke fiscale, juridische en financiële aspecten, zonder dat daarbij belangrijke consequenties over het hoofd gezien zullen worden.

Deskundigheid

Wij houden van het vak en zullen gedreven door onze passie altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen binnen ons vakgebied.